Viktuppgång.. W00t

Men heja mig! Jag väger mig ju varje morgon, vill se liksom vad som händer med kroppen och märker ju alltså när något är fel. Så senaste tiden har ungefär varit 70.9, 70.7, 70.4, 70.4, 70.4,70.4, 70.4, 70.2, 70.4, 70.5, 70.9 vad i sjubrinnande? Vad har jag gjort annorlunda? Jag har rört mig mer och börjat med shape up. Rör mig mer kan ju knappast vara fel, det är ju bara vardagsmotion. Hm.. Så sitter jag och tittar på min shape up och jag har legat i snitt 1400kcal! Det blev ju lite fel. Ska ligga på 1500 enligt FF och 1900 typ enligt Olga. Såklart att jag inte går ner och lagrar massor. Så nu blir det skärpning skärpning här. Mer mat till fröken Ebba! Har bytt ut min keso till normal istället för mini och idag åt jag ett helt ägg istället för bara äggvita. Jag ska strunta i shape up och fortsätta med vad jag sysslat med tidigare.
Däremot ska jag köra ännu hårdare styrka! Nu jävlar! 😀

20130423-215900.jpg

Om ebbagd

30+ mamma åt två små underbara monster, en som kom i dec. 12 och en som kom maj. 10. Försöker få ihop mina dagar med tvätt, bus och lek, matlagning och träning. Jag kommer mest skriva om kost och träning men även ta med annat jag vill skriva om. För mig handlar träningen om lycka, lyckan av att träna hårt och lyfta tungt och samtidigt gå ner i vikt. Jag började min viktresa på 130 kg och gjorde då en GBP som gav mig en bra kickstart med ca -60 kilo men där var det stopp, under min första graviditet vande sig tarmen åter vid större mängder mat och min op. fungerar inte som det är tänkt alls. men jag vägrar bli så fet igen och ska klara det här av mig själv. Men det är inte lätt och jag har mina ups and downs liksom alla andra men jag förespråkar ändå god kosthållning och livsföring. Kram
Detta inlägg publicerades i Mat, Träning, Uncategorized och märktes , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar