Gå för hjärtat

Vaknade i morse av att baby Josh låg och pladdrade, blev glatt överraskad när jag såg att klockan var 7 och han inte ens vaknat en enda gång under natten. Var väl jobbigt att gå på Liseberg hela dagen igår haha
Hur som haver var jag pigg och tyckte att en promenad var på sin plats. Min mor och bror och hans vän är här inför Elliots treårskalas så jag tänkte ta en innan dom vaknade. Gick 38 minuter med Joshi i bärselen, 3,6 km.
Nu är det så att jag laddat hem Becels app ”Gå för hjärtat” och har en grupp där som heter jeansutmaningen och tänkte att alla ni också skulle gå med i den 🙂 om ni har en smartphone då
Det vill säga. Då går man och har deras app på under tiden, så mäter deras GPS hur långt man gått och för varje kilometer du har gått så lägger dom 1 krona till forskning om kvinnohjärtat! Har du en kvinna i ditt liv? En mamma, en syster, en fru, en dotter eller någon annan kvinnlig figur som driver dig till vansinne så tycker jag absolut att du ska slå ett slag för att få behålla den kvinnan så länge som
Möjligt. Om du ändå promenerar så är det ju inte så jättejobbigt att sätta på den appen medan du går och går du inte men känner att du vill bidra så kan du ju börja promenera och slår även ett slag för sitt eget hjärta, så fantastiskt!
Nu ska jag ta och klä på mig och dra till botaniska trädgården och titta på körsbärsblom med familjen ❤ ha en underbar helg

20130510-103329.jpg

20130510-103415.jpg

Om ebbagd

30+ mamma åt två små underbara monster, en som kom i dec. 12 och en som kom maj. 10. Försöker få ihop mina dagar med tvätt, bus och lek, matlagning och träning. Jag kommer mest skriva om kost och träning men även ta med annat jag vill skriva om. För mig handlar träningen om lycka, lyckan av att träna hårt och lyfta tungt och samtidigt gå ner i vikt. Jag började min viktresa på 130 kg och gjorde då en GBP som gav mig en bra kickstart med ca -60 kilo men där var det stopp, under min första graviditet vande sig tarmen åter vid större mängder mat och min op. fungerar inte som det är tänkt alls. men jag vägrar bli så fet igen och ska klara det här av mig själv. Men det är inte lätt och jag har mina ups and downs liksom alla andra men jag förespråkar ändå god kosthållning och livsföring. Kram
Detta inlägg publicerades i Träning, Viktnedgång och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar